Etiketten fan bidden foar jo broer en suster

Post Wurdearring

Beoardielje dizze post
Troch Pure Matrimony -

It is hiel gewoan om yn 'e ferhalen fan 'e fromme foargongers dejingen te finen dy't nachtlike listen byholden fan minsken foar wa't se bidden.. Dit wie in tsjûgenis fan har oprjochtens, selsleazens, en offerje. De basis fan 'e hanneling komt fan in ferneamde hadith:

En oer him, dy't de boadskipper fan God, meie Gods gebeden en frede mei him wêze, sei:‏ "De smeeking fan in moslim foar syn broer yn 'e rêch fan' e ûnsichtbere wurdt beantwurde, oan syn holle is in beneamd ingel. Elke kear as hy foar syn broer foar goed smeket, seit de ingel dy't him tawiisd is::Amen, en itselde foar dy.‏(‏‏(Ferteld troch moslim)‏‏)‏‏‏‏‏‏‏

"De smeking fan in leauwige foar syn broer yn syn ôfwêzigens sil grif wurde beantwurde. Elke kear docht er in smeekjen foar goed foar syn broer, de ingel beneamd foar dizze bysûndere taak seit Ameen! Mei it ek foar dy wêze’.” [Sahih Muslim].

Sûnt it smeekjen fan 'e fêste persoan wurdt akseptearre, dit is de bêste tiid om it te dwaan. Mar it is ek wichtich om opsetlik te wêzen oer hoe't jo foar ien bidde. Elk gebed foar jo broer of suster wurdt akseptearre as oprjocht, mar it wurdt noch mear sillige doe't makke persoanlik en oanpast. Under normale omstannichheden, It is ek it bêste om jo persoanlike gebeden foar josels te hâlden en sûnder de kennis fan 'e persoan foar wa't jo bidde. Soms is it goed om ien te fertellen dat jo foar har bidde om 'e solidariteit. Mar de algemiene regel is dat it it bêste is om it sels foar har te ferbergjen om 'e wille fan' e oprjochtens. Ek, soargje derfoar dat jo minsken yn jo gebeden opnimme dy't noait soene ferwachtsje dat jo foar har bidde.

Dan as jo begjinne te meitsjen dua foar immen, tink oer hoe't jo de smekingen en minsken kinne diversifisearje wêrfoar jo dua meitsje, sadat jo binne 1. Oanreitsjen fan tal fan libbens 2. Behannelje ferskate problemen en kwalen 3. Garandearje dat it rendemint op jo gebeden ek wiidweidich is.

Sa, yn't bysonder, tink oan in persoan yn elk fan de folgjende kategoryen en meitsje dua foar harren deistich:

  1. In persoan dy't goede kwaliteiten hat, mar net is liede ta goed fertrouwen. Meitsje dua foar begelieding foar dy persoan, sadat miskien Allah jo fierdere begelieding jout.
  2. In persoan dy't belutsen is by goed wurk, dat Allah fan har akseptearret en har oprjocht hâldt, sadat Allah jo miskien brûkt foar syn saak en jo oprjocht hâldt.
  3. In persoan dy't in iepenbiere sûnde begien. Meitsje dua dat Allah dy persoan ferjout. Stel jo foar as de dua wurdt akseptearre foar in grutte iepenbiere sûnde, dan sille de ingels ek foar jo Ameen sizze en miskien foar Allah subḥānahu wa ta'āla (glorified and exalted be He) sil jo ferjaan foar sawol jo iepenbiere as privee sûnden.
  4. In persoan dy't siik is, dat Allah him of har folsleine sûnens jout, sadat Allah jo miskien genêze sil as jo siik binne of jo sûnens foar jo bewarje as jo sûn binne.
  5. In persoan dy't finansjeel muoite hat of in wrâldske swierrichheden hat, freegje Allah om dy persoan te helpen, sadat miskien Allah jo sil helpe yn deselde situaasje.
  6. In persoan dy't in bepaalde segen hat dy't jo winskje, dat Allah dy segen hâldt op dy persoan sûnder it in middel te meitsjen om him of har fuort te nimmen fan it goede yn it hjirneimels, sadat miskien, Allah sil it foar jo jaan of jo segeningen op jo hâlde sûnder se in middel fan skea foar jo te meitsjen.

Dit is hoe't jo de profetyske tradysje fan bidden foar jo broer / suster byinoar bringe, en de oare tradysje oer net echt leauwe oant jo leafde foar jo suster of broer wat jo leafhawwe foar josels.

By Pure Matrimony, Wy helpe 80 minsken in wike trouwe! Wy kinne jo helpe ek jo rjochtfeardige partner te finen! Skriuw No yn

Mei Allah al jo goede dieden akseptearje. En mei Hy jo ferjaan foar jo sûnden, en distânsje jo fan alles wat jo fan Him ôfstjit. Ameen.

By Pure Matrimony, Wy helpe 50 minsken in wike trouwe!

Lit in reaksje achter

Jo e-mailadres sil net publisearre wurde. Ferplichte fjilden binne markearre *

×

Besjoch ús nije mobile app!!

Muslim Marriage Guide Mobile applikaasje